ΒΝ 302

Πάθος για οδήγηση!

Μια μοτοσικλέτα σχεδιασμένη ειδικά για νέους, η οποία μπορεί να οδηγείται και με δίπλωμα οδήγησης κατηγορίας Α2.
Μια μοτοσικλέτα σχεδιασμένη ειδικά για νέους, η οποία μπορεί να οδηγείται και με δίπλωμα οδήγησης κατηγορίας Α2.

κινητήρας

Δικύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους.

κυβισμός

300κ.εκ.

ισχύς

28 kw (38PS) @ 10000 σ.α.λ

χρώμα

Λευκό – Μαύρο, Λευκό – Κόκκινο
To Benelli BN 302 είναι το απόλυτο 300άρι, που κλείνει το μάτι στις νεότερες γενιές που αγαπούν την μοτοσικλέτα. Με σπόρ εξωτερική εμφάνιση και επιθετικό look, το ΒΝ 302 ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα γυμνά της κατηγορίας με την υψηλή ποιότητα υλικών του, την εξαιρετική σχεδιαστική έμπνευση της Ιταλικής εταιρίας, τις εντυπωσιακές επιδόσεις του κινητήρα και τον ήχο που κερδίζει από την πρώτη στιγμή τις εντυπώσεις.
Ο αναβάτης του BN 302 απολαμβάνει ένα 2-κύλινδρο, υδρόψυκτο, 4-χρονο & 4-βάλβιδο με δύο εκκεντροφόρους κινητήρες , οι οποίοι εγγυούνται σημαντικές επιδόσεις χάρη στην ισχύ και τη ροπή τους. Η ευκολία στην οδήγηση και το απόλυτο σταμάτημα των φρένων κάνουν την BN 302 την καλύτερη επιλογή για την πόλη αλλά και τις πιο μακρινές εξορμήσεις. Είναι μια μοτοσικλέτα με άποψη, διασκεδαστική και ταχύτατη. Αυτή είναι η Benelli ΒΝ 302!
Το σύστημα λίπανσης είναι υγρό κάρτερ, διαθέτει υγρό συμπλέκτη και κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Μετάδοση κίνησης με αλυσίδα. Εμπρός ανάρτηση: Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) διαμέτρου 41 mm, πίσω ανάρτηση: Διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα. Το πλαίσιο του είναι κατασκευασμένο με σωλήνες χάλυβδα, έτσι ώστε να εξασφαλίζει τη μέγιστη ευελιξία. Η μείωση του βάρους του οχήματος επηρεάζει σημαντικά την οδική συμπεριφορά του οχήματος.
Scooter Center - Benelli BN 302

Κινητήρας

τύπος κινητήρα

Δικύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους.

κυβισμός

300κ.εκ.

διαμέτρος x διαδρομή

65χιλ. Χ 45,2χιλ.

σχέση συμπίεσης

12:01

μέγιστη ισχύς

28 kw (38PS) @ 10000 σ.α.λ

μέγιστη ροπή

25,6 Nm (2,6 kgm) @ 9750 σ.α.λ

σύστημα λίπανσης

Υγρό κάρτερ

τροφοδοσία

Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm

σύστημα ανάφλεξης

CDI

σύστημα εκκίνησης

Μίζα

πιστοποίηση

EURO 4

σύστημα μετάδοσης

Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων

Πλαίσιο

σκελετός

Χαλύβδινος σωλήνας

σύστημα εμπρός ανάρτησης

Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down)

διαδρομή εμπρός

135 mm

διαδρομή πίσω

46 mm

εμπρός φρένο

Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 260 χιλ. & ABS

πίσω φρένο

Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 240 χιλ. & ABS

εμπρός ελαστικό

PIRELLI ANGEL 120/70 – ZR17 M/C ( 58W )

πίσω ελαστικό

PIRELLI ANGEL 160/60 – ZR17 M/C ( 69W )

Διαστάσεις

συνολικό μήκος

2.130 χιλ.

συνολικό πλάτος

800 χιλ.

συνολικό ύψος

1.120 χιλ.

ύψος σέλας

795 χιλ.

μεταξόνιο

1.410 χιλ.

ελάχιστη απόσταση από το έδαφος

175 χιλ.

βάρος

185 κιλά

χωρητικότητα δοχείου καυσίμου

16,0 L + 3,0 L