Leoncino 500

THE LEGEND IS BACK

Όταν η ιστορία ενός αιώνα συναντά την τελειότητα του ιταλικού design! Η Benelli επαναφέρει σε μια νέα, εξελιγμένη έκδοση αυτόν το μύθο της ιταλικής μοτοσικλέτας.
Το Leoncino δεν είναι απλά ένα νέο μοντέλο, αλλά ένα αυθεντικό και καθαρό concept που έχει εμπνεύσει τους σχεδιαστές του νέου Centrostile της Benelli. Δεν είναι ένα αντίγραφο της κλασικής μοτοσικλέτας, αλλά το αποτέλεσμα μίας δουλειάς που στόχο έχει να διατηρήσει και να επαναφέρει τα στοιχεία που καθιστούν ακόμα και σήμερα το Leoncino μία συναρπαστική και ένδοξη μοτοσικλέτα, αναγεννώντας την ταυτόχρονα σε σύγχρονη και σπορ μορφή.

κινητήρας

Δικύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους.

κυβισμός

499,6 κ.εκ.

ισχύς

35 kw (47,6 PS) @ 8500 σ.α.λ

χρώμα

Κόκκινο, Ασημί, Μαύρο
Η συμπαγής μορφή του Leoncino συνδυάζεται τέλεια με απαλές και αρμονικές γραμμές. Δεν υπάρχουν διακοσμητικά στοιχεία. Το αφαιρετικό στυλ χαρακτηρίζει αυτήν την τυπική ιταλική μοτοσικλέτα, η οποία μέσα στην τέλεια συμμετρία της έχει μία εμφάνιση που ενθουσιάζει και συγκινεί. Το Λιοντάρι, σύμβολο μιας ιστορίας αιώνων, στέκεται περήφανο στο φτερό. Ο προβολέας, στρόγγυλος, σύμφωνα με την παράδοση, παρουσιάζει μια τεχνολογία LED αιχμής. Η σέλα, προσιτή και απλή, ακολουθεί στην τελειότητα τις γραμμές της μοτοσικλέτας, όπως και το design της εξάτμισης και του ντεπόζιτου, που χαρίζουν στο Leoncino ισορροπημένες και μοντέρνες αναλογίες.
Ο κινητήρας του Leoncino είναι 2-κύλινδρος, 4-χρονος, 4-βάλβιδος, υδρόψυκτος με δύο εκκεντροφόρους. Η Benelli υπογράφει αυτό το θρυλικό δίτροχο των 500cc. Αυτός ο ολοκαίνουργιος κινητήρας έχει απαλή επιτάχυνση με εξαιρετική ανταπόκριση, μέγιστη ισχύ 47,6 PS (35 kW) στις 8.500 στροφές/λεπτό και μέγιστη ροπή 45 Nm (4,6 kg) στις 4.500 στροφές/λεπτό. Η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου 37 mm, έχει υγρό συμπλέκτη και κιβώτιο 6-ταχυτήτων με σύστημα μετάδοσης μόνιμης εμπλοκής. Τα χαρακτηριστικά αυτά συμπληρώνουν την εικόνα ενός άριστου και εξελιγμένου τεχνολογικά συνόλου κινητήρα-μετάδοσης. Ειδική αναφορά αξίζει και το σύστημα εξάτμισης, το οποίο δίνει στη μοτοσικλέτα έναν πραγματικά μοναδικό ήχο!
Σύστημα εμπρός ανάρτησης: τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) διαμέτρου 50 mm με ρύθμιση απόσβεση μεταφοράς, σύστημα πίσω ανάρτησης: διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα. Το Leoncino διαθέτει επίσης εξαιρετικό σύστημα πέδησης, όπου το εμπρός φρένο έχει διπλό υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 320 mm με ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων. Το πίσω φρένο έχει ένα υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 260 mm και διπλό έμβολο. Φυσικά, έχει και ABS.
Leoncino 500

Κινητήρας

τύπος κινητήρα

Δικύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους.

κυβισμός

499,6 κ.εκ.

διαμέτρος x διαδρομή

69χιλ. Χ 66,8χιλ.

σχέση συμπίεσης

11,5:1

μέγιστη ισχύς

35 kw (47,6 PS) @ 8500 σ.α.λ

μέγιστη ροπή

45,0 Nm (4,6 kgm) @ 4500 σ.α.λ

σύστημα λίπανσης

Υγρό κάρτερ

τροφοδοσία

Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm

σύστημα ανάφλεξης

TLI

σύστημα εκκίνησης

Μίζα

πιστοποίηση

EURO 5

σύστημα μετάδοσης

Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων, Αλυσίδα

Πλαίσιο

σκελετός

Χαλύβδινος σωλήνας

σύστημα εμπρός ανάρτησης

Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down)

διαδρομή εμπρός

125 mm

διαδρομή πίσω

51 mm, Διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα

εμπρός φρένο

Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 320 χιλ. & ABS

πίσω φρένο

Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 260 χιλ. & ABS

εμπρός ελαστικό

120/70-R17

πίσω ελαστικό

160/60-R17

Διαστάσεις

συνολικό μήκος

2.160 χιλ.

συνολικό πλάτος

875 χιλ.

συνολικό ύψος

1.160 χιλ.

ύψος σέλας

815χιλ.

μεταξόνιο

1.460 χιλ

ελάχιστη απόσταση από το έδαφος

165 χιλ.

βάρος

206 κιλά

χωρητικότητα δοχείου καυσίμου

12,7 L + 2,0 L

Κλείστε ραντεβού με το συνεργείο μας

Πληκτρολογήστε τα στοιχεία σας, την μάρκα της μοτοσυκλέτας σας, την ημέρα, την ώρα και το μήνυμα με την περιγραφή της βλάβης που αντιμετωπίζετε.

Αν θέλετε προαιρετικό service και δεν αντιμετωπίζετε κάποιο συγκεκριμένο πρόβλημα, αφήστε το πεδίο “Μήνυμα” κενό.