IMPERIALE 400

Όταν το κλασικό συναντά το σύγχρονο!

Το νέο Imperiale 400 είναι η σύγχρονη εκδοχή και συνέχεια του ιστορικού μοντέλου MotoBi Imperiale που πρωτοκυκλοφόρησε στην Ιταλία το 1950. Η σημερινή εκδοχή του νέου Imperiale 400 διατηρεί το κομψό κλασικό ρετρό ύφος του, έχοντας όμως σημαντικές προσθήκες μοντέρνων στοιχείων και λεπτομέρειες που καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες του σύγχρονου αναβάτη.
Η εμφάνιση του Imperiale 400 ακολουθεί την κομψή, ρετρό γραμμή του κλασικού Imperiale. Το Imperiale 400 είναι η ιδανική επιλογή για νέους αναβάτες που αναζητούν την κομψότητα και το κλασικό cafe racer design αλλά και για έμπειρους μοτοσυκλετιστές οι οποίοι που αναζητούν μια καλαίσθητη ρετρό μοτοσυκλέτα, ευκολοδήγητη στο αστικό και το περιαστικό περιβάλλον.

κινητήρας

Μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, τετράχρονος με μονό εκκεντροφόρο.

κυβισμός

374 κ.εκ.

ισχύς

15,5 kw (21,0 PS) @ 5500 σ.α.λ

χρώμα

Μαύρο, Ασημί
Το νέο Imperiale 400 είναι η σύγχρονη εκδοχή και συνέχεια του ιστορικού μοντέλου MotoBi Imperiale που πρωτοκυκλοφόρησε στην Ιταλία το 1950. Η σημερινή εκδοχή του νέου Imperiale 400 διατηρεί το κομψό κλασικό ρετρό ύφος του, έχοντας όμως σημαντικές προσθήκες μοντέρνων στοιχείων και λεπτομέρειες που καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες του σύγχρονου αναβάτη.
Το αποτέλεσμα είναι μια κλασική, άνετη και ευκολοδήγητη μοτοσυκλέτα 400cc, οικονομική και ιδιαίτερα φιλική στην οδήγηση στην πόλη ή τους επαρχιακούς δρόμους. Το κλασικής σχεδίασης ρεζερβουάρ με το σήμα της Benelli, η ρετρό ουρά και η κλασική cafe racer σέλα δύο τμημάτων συνθέτουν το εμβληματικό vintage αποτέλεσμα.
Ο κινητήρας του Imperiale 400 είναι 1-κύλινδρος, 4-χρονος, αερόψυκτος με μονό εκκεντροφόρο στοχεύοντας στην χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση. Ο κινητήρας χαρακτηρίζεται από την ελαστικότητα και την εξαιρετική ανταπόκριση του σε κάθε πρόκληση, με μέγιστη ισχύ τους 21,0 PS (15,5kW) στις 5.500 στροφές/λεπτό και μέγιστη ροπή Nm (2,95 kgm) στις 4.500 στροφές/λεπτό. Η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου.
Scooter Center - Benelli Imperiale 400

Κινητήρας

τύπος κινητήρα

Μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, τετράχρονος με μονό εκκεντροφόρο.

κυβισμός

374 κ.εκ.

διαμέτρος x διαδρομή

72,7χιλ. Χ 90,0χιλ.

σχέση συμπίεσης

8,5:1

μέγιστη ισχύς

15,5 kw (21,0 PS) @ 5500 σ.α.λ

μέγιστη ροπή

29,0 Nm (2,95 kgm) @ 4500 σ.α.λ

σύστημα λίπανσης

Υγρό κάρτερ

τροφοδοσία

Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm

σύστημα ανάφλεξης

TLI

σύστημα εκκίνησης

Μίζα

πιστοποίηση

EURO 5

σύστημα μετάδοσης

Μόνιμης εμπλοκής, 5 ταχυτήτων. Αλυσίδα

Πλαίσιο

σκελετός

Χαλύβδινος από δοκούς στρογγυλής διατομής και πλάκες

σύστημα εμπρός ανάρτησης

Τηλεσκοπικό πιρούνι

διαδρομή εμπρός

121 mm

διαδρομή πίσω

55 mm. Διπλό αμορτισέρ & Swing βραχίονα

εμπρός φρένο

Δισκόφρενο, Ø 300 χιλ. & ABS

πίσω φρένο

Δισκόφρενο, Ø 240 χιλ. & ABS

εμπρός ελαστικό

110/90-R19 57S

πίσω ελαστικό

130/80-R18 66S

Διαστάσεις

συνολικό μήκος

2.170 χιλ.

συνολικό πλάτος

820 χιλ.

συνολικό ύψος

1.120 χιλ.

ύψος σέλας

780χιλ.

μεταξόνιο

1.440 χιλ

ελάχιστη απόσταση από το έδαφος

170 χιλ.

βάρος

205 κιλά

χωρητικότητα δοχείου καυσίμου

12,0 L

Κλείστε ραντεβού με το συνεργείο μας

Πληκτρολογήστε τα στοιχεία σας, την μάρκα της μοτοσυκλέτας σας, την ημέρα, την ώρα και το μήνυμα με την περιγραφή της βλάβης που αντιμετωπίζετε.

Αν θέλετε προαιρετικό service και δεν αντιμετωπίζετε κάποιο συγκεκριμένο πρόβλημα, αφήστε το πεδίο “Μήνυμα” κενό.