Leoncino 500

LEONCINO 500

Mία ιστορία ενός αιώνα συναντά την τελειότητα του ιταλικού design στο Leoncino. Ο θρύλος επιστρέφει! Ενόψει των 60 ετών από την καταξίωσή της στον αγωνιστικό χώρο, η Benelli επαναφέρει σε νέα, εξελιγμένη έκδοση αυτόν τον μύθο της ιταλικής μοτοσικλέτας.

THE LEGEND IS BACK

Το Leoncino δεν είναι απλά ένα νέο μοντέλο, αλλά ένα αυθεντικό και καθαρό concept που έχει εμπνεύσει τους σχεδιαστές του νέου Centrostile της Benelli. Δεν είναι ένα αντίγραφο της κλασικής μοτοσικλέτας, αλλά το αποτέλεσμα μίας δουλειάς που στόχο έχει να διατηρήσει και να επαναφέρει τα στοιχεία που καθιστούν ακόμα και σήμερα το Leoncino μία συναρπαστική και ένδοξη μοτοσικλέτα, αναγεννώντας την ταυτόχρονα σε σύγχρονη και σπορ μορφή.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

2-κύλινδρος
4-χρονος
υδρόψυκτος
4-βάλβιδος
με δύο εκκεντροφόρους

ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΙΣΧΥΣ

35 kW (47,6 PS) @ 8.500 σ.α.λ.

ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ

46 Nm (4,6 kg) @ 6.000 σ.α.λ.

ΧΡΩΜΑ

κόκκινο
ασημί
μαύρο

Leoncino 500

Η συμπαγής μορφή του Leoncino συνδυάζεται τέλεια με απαλές και αρμονικές γραμμές. Δεν υπάρχουν διακοσμητικά στοιχεία. Το αφαιρετικό στυλ χαρακτηρίζει αυτήν την τυπική ιταλική μοτοσικλέτα, η οποία μέσα στην τέλεια συμμετρία της έχει μία εμφάνιση που ενθουσιάζει και συγκινεί. Το Λιοντάρι, σύμβολο μιας ιστορίας αιώνων, στέκεται περήφανο στο φτερό. Ο προβολέας, στρόγγυλος, σύμφωνα με την παράδοση, παρουσιάζει μια τεχνολογία LED αιχμής. Η σέλα, προσιτή και απλή, ακολουθεί στην τελειότητα τις γραμμές της μοτοσικλέτας, όπως και το design της εξάτμισης και του ντεπόζιτου, που χαρίζουν στο Leoncino ισορροπημένες και μοντέρνες αναλογίες.

Ο κινητήρας του Leoncino είναι 2-κύλινδρος, 4-χρονος, 4-βάλβιδος, υδρόψυκτος με δύο εκκεντροφόρους. Η Benelli υπογράφει αυτό το θρυλικό δίτροχο των 500cc. Αυτός ο ολοκαίνουργιος κινητήρας έχει απαλή επιτάχυνση με εξαιρετική ανταπόκριση, μέγιστη ισχύ 47,6 PS (35 kW) στις 8.500 στροφές/λεπτό και μέγιστη ροπή 45 Nm (4,6 kg) στις 4.500 στροφές/λεπτό. Η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου 37 mm, έχει υγρό συμπλέκτη και κιβώτιο 6-ταχυτήτων με σύστημα μετάδοσης μόνιμης εμπλοκής. Τα χαρακτηριστικά αυτά συμπληρώνουν την εικόνα ενός άριστου και εξελιγμένου τεχνολογικά συνόλου κινητήρα-μετάδοσης.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τύπος κινητήρα

Δικύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους.

Κυβισμός

499,6 κ.εκ.

Διαμέτρος x Διαδρομή

69χιλ. Χ 66,8χιλ.

Σχέση συμπίεσης

11,5:1

Μέγιστη ισχύς

35 kw (47,6 PS) @ 8500 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

45,0 Nm (4,6 kgm)  @ 4500 σ.α.λ

Σύστημα λίπανσης

Υγρό κάρτερ

Τροφοδοσία

Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm

Σύστημα ανάφλεξης

TLI

Σύστημα εκκίνησης

Μίζα

Πιστοποίηση

EURO 5

EFI

TLI

Σύστημα μετάδοσης

Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων

Τελική μετάδοση

Αλυσίδα

ΠΛΑΙΣΙΟ

Σκελετός

Χαλύβδινος σωλήνας

Σύστημα εμπρός ανάρτησης

Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down)

Διαδρομή πίσω

Διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα

Διαδρομή εμπρός

125 mm

Διαδρομή πίσω

51 mm

Εμπρός φρένο

Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 320 χιλ. & ABS

Πίσω φρένο

Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 260 χιλ. & ABS

Εμπρός ελαστικό

120/70-R17

Πίσω ελαστικό

160/60-R17

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

Συνολικό μήκος

2.160 χιλ.

Συνολικό πλάτος

875 χιλ.

Συνολικό πλάτος

875 χιλ.

Συνολικό ύψος

1.160 χιλ.

Ύψος σέλας

815χιλ.

Μεταξόνιο

1.460 χιλ

Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος

165 χιλ.

Βάρος

206 κιλά

Εμπρός ελαστικό

120/70-R17

Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου

12,7 L + 2,0 L

Σύστημα εμπρός ανάρτησης: τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) διαμέτρου 50 mm με ρύθμιση απόσβεση μεταφοράς, σύστημα πίσω ανάρτησης: διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα. Το Leoncino διαθέτει επίσης εξαιρετικό σύστημα πέδησης, όπου το εμπρός φρένο έχει διπλό υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 320 mm με ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων. Το πίσω φρένο έχει ένα υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 260 mm και διπλό έμβολο. Φυσικά, έχει και ABS.

GALLERY