CRUISER

502C 1

Με επιθετικές γραμμές και εκκεντρικό στύλ, η 502C είναι η νέα Urban Cruiser της Benelli, σχεδιασμένη για όσους αγαπούν να ξεχωρίζουν με άποψη και κομψότητα στους δρόμους της πόλης οδηγώντας μια εντυπωσιακή , μοντέρνα μοτοσυκλέτα.

502C

CRUISER

Πρόκειται για ένα μοντέλο ορόσημο για την Benelli, καθώς με την 502C εγκαινιάζει τη νέα σειρά των cruiser μοντέλων της, προσφέροντας ένα naked με μια ισχυρή προσωπικότητα και σύγχρονο σχεδιασμό, φέρνοντας την άνεση σε πρώτη γραμμή καθώς μετατοπίζει τα πόδια του αναβάτη προς τα εμπρός και προσφέροντας ένα άνετο και ευρύχωρο κάθισμα ύψους 750 mm από το έδαφος.  Εντυπωσιακό στιλιστικά αλλά και όσον αφορά την απόδοση του, είναι το ιδιαίτερο και πρωτότυπο σύστημα προβολέων LED που μαγνητίζει τα βλέμματα.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

2-κύλινδρος
4-χρονος
υδρόψυκτος
4-βάλβιδος
με δύο εκκεντροφόρους

ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΙΣΧΥΣ

35 kW (47,6 PS) @ 8.500 σ.α.λ.

ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ

46 Nm (4,6 kg) @ 6.000 σ.α.λ.

ΧΡΩΜΑ

Μαύρο Ματ
Κόκκινο Ματ

502C 2
502C 5

Όπως και τα άλλα μοντέλα της σειράς (Leoncino και TRK), η 502C διαθέτει τον αξιόπιστο τετράχρονο δικύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και δυο εκκεντροφόρους επικεφαλής, προσφέροντας μεγάλης ισχύος απόδοση σε κάθε τύπου οδήγηση και την ταυτόχρονα εξασφαλίζοντας την χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση καυσίμου . Η μέγιστη ισχύς της είναι 47,6 hp (35 kW) στις 8500 στροφές / λεπτό, με ροπή 46 Nm στις 6000 σ.α.λ. Το νέο μοντέλο διαθέτει  υγρό πολύδισκο συμπλέκτη, κιβώτιο 6 ταχυτήτων και ηλεκτρονικό ψεκασμό.

Το εντυπωσιακό πλαίσιο χωροδικτύωμα Trellis επιδεικνύει απόλυτα το στυλ και το χαρακτήρα της εμβληματικής 502C Cruiser, ενώ ταυτόχρονα διασφαλίζει την μέγιστη ευελιξία και τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας. Οι μπροστινές αναρτήσεις αποτελούνται από ένα αναστραμμένο πιρούνι  μπροστά 41 mm και διαδρομή 135 mm και πίσω διαγώνιο αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Τύπος κινητήρα

Δικύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους.

Κυβισμός

499,6 κ.εκ.

Διαμέτρος x Διαδρομή

69χιλ. Χ 66,8χιλ.

Σχέση συμπίεσης

11,5:1

Μέγιστη ισχύς

35 kw (47,6 PS) @ 8500 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

46,0 Nm @ 6000 σ.α.λ

Σύστημα λίπανσης

Υγρό κάρτερ

Τροφοδοσία

Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm

Σύστημα ανάφλεξης

TLI

Σύστημα εκκίνησης

Μίζα

Πιστοποίηση

EURO 5

EFI

DELPHI MT05

Σύστημα μετάδοσης

Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων

Τελική μετάδοση

Αλυσίδα

Το σύστημα πέδησης εξοπλισμένο με ABS, αποτελείται μπροστά από δύο δίσκους διαμέτρου 280 mm με δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων και πίσω από ένα δίσκο 240 mm με δαγκάνα ενός εμβόλου. Οι ζάντες κραμάτων αλουμινίου 17 “τοποθετούν ελαστικά 120/70-R17 και 160/60-R17. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 21,5 λίτρων + 3L ρεζέρβα, εξασφαλίζοντας πολλά χιλιόμετρα αυτονομίας.

Σκελετός

Χαλύβδινος σωλήνας

Σύστημα εμπρός ανάρτησης

Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) 41mm

Διαδρομή πίσω

Διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα

Διαδρομή εμπρός

135 mm

Διαδρομή πίσω

50 mm

Εμπρός φρένο

Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 280 χιλ. & ABS

Πίσω φρένο

Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 240 χιλ. & ABS

Εμπρός ελαστικό

120/70-R17

Πίσω ελαστικό

160/60-R17

Συνολικό μήκος

2.240 χιλ.

Συνολικό πλάτος

950 χιλ.

Συνολικό ύψος

1.150 χιλ.

Ύψος σέλας

750χιλ.

Μεταξόνιο

1.580 χιλ

Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος

170 χιλ.

Βάρος

220 κιλά

Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου

21,5 L + 3,0 L

GALLERY