To BN 251 είναι το μικρό naked της σειράς BN της Benelli, που έρχεται για να κερδίσει τις καρδιές της νέας γενιάς, αλλά και όλους εκείνους που αποφασίζουν να μπούν στον κόσμο των δύο τροχών για πρώτη φορά.
Διαθέτει μονοκύλινδρο, 4-χρονο, υδρόψυκτο κινητήρα, με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου ώστε να εξασφαλίζει για την ευκολοδήγητη μοτοσικλέτα, την χαμηλή κατανάλωση και τις υψηλές επιδόσεις. Η μέγιστη ισχύς είναι 25 PS στις 9000 στροφές / λεπτό και η μέγιστη ροπή 21,5 Nm (2,2 kg) στις 7.000 στροφές / λεπτό.
κινητήρας
Μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους.
κυβισμός
249.2 κ.εκ.
ισχύς
19 kw (25,8PS) @ 9250 σ.α.λ
χρώμα
λευκό μαύρο κόκκινο
Το πλαίσιο του BN 251 είναι συμπαγές και ανθεκτικό, κατασκευασμένο από ατσάλινο σωλήνα. Ενώ το τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) διαμέτρου 41 mm μπροστά και το διαγώνιο κεντρικό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς με υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα, διαμέτρου 51 mm εγγυώνται την άριστη συμπεριφορά του BN 251 τόσο στις αστικές απαιτήσεις όσο και σε ανοιχτούς δρόμους με στροφές.
Εγγυημένη είναι η ασφάλεια και από το σύστημα πέδησης, όπου το BN 251 βασίζεται σε ένα δίσκο διαμέτρου 280 mm, με σφιγκτήρα τεσσάρων εμβόλων μπροστά, 240 mm με σφιγκτήρα διπλού εμβόλου πίσω και το σύστημα ABS, εξασφαλίζοντας έτσι τον έλεγχο της μοτοσικλέτας σε κάθε περίσταση. Οι ζάντες 17″ από κράμα αλουμινίου φέρουν ελαστικά METZELER 110/70 εμπρός και 150/60 πίσω. To BN 251 διατίθεται σε λευκό, μαύρο και κόκκινο χρώμα. BN251: Free yourself!
Κινητήρας
τύπος κινητήρα
Μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους.
κυβισμός
249.2 κ.εκ.
διαμέτρος x διαδρομή
72χιλ. Χ 61,2 χιλ.
σχέση συμπίεσης
11,2:1
μέγιστη ισχύς
19 kw (25,8PS) @ 9250 σ.α.λ
μέγιστη ροπή
21,2 Nm (2,16 kgm) @ 8000 σ.α.λ
σύστημα λίπανσης
Υγρό κάρτερ
τροφοδοσία
Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm
σύστημα ανάφλεξης
CDI
σύστημα εκκίνησης
Μίζα
πιστοποίηση
EURO 4
σύστημα μετάδοσης
Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων, Αλυσίδα
Πλαίσιο
σκελετός
Χαλύβδινος σωλήνας
σύστημα εμπρός ανάρτησης
Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down)
διαδρομή εμπρός
120 mm
διαδρομή πίσω
51 mm, Διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα