Leoncino 250

Aυθεντικός Xαρακτήρας.

Το Leoncino 250 είναι το νεότερο μοντέλο της οικογένειας Leoncino που απευθύνεται σε όσους θέλουν να συνδυάσουν την καθημερινή τους μετακίνηση με άφθονο στυλ και έντονη προσωπικότητα.
Η εμφάνιση του Leoncino 250 ακολουθεί την γραμμή των μεγαλύτερων Leoncino.

κινητήρας

Μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους.

κυβισμός

249 κ.εκ.

ισχύς

18 kw (24,5 PS) @ 9500 σ.α.λ

χρώμα

Λευκό, Κόκκινο, Γκρι Ματ
Το χωροδικτύωμα Trellis, το μοναδικής σχεδίασης ρεζερβουάρ, η κοφτή ουρά και ο πλευρικό λασπωτήρας συνδυάζονται αρμονικά με τον δυναμικό προβολέα, το ανεστραμμένο πιρούνι και τους δίσκους wave. To Leoncino 250 είναι η μοτοσυκλέτα που φέρνει τη διαχρονική γοητεία πιο κόντα.
Ο κινητήρας του Leoncino είναι 1-κύλινδρος, 4-χρονος, 4-βάλβιδος, υγρόψυκτος με δύο εκκεντροφόρους. Είναι ιδιαίτερα ελαστικός και προοδευτικός με εξαιρετική ανταπόκριση, μέγιστη ισχύ 24,5 PS (18kW) στις 9.500 στροφές/λεπτό και μέγιστη ροπή 21 Nm (2,1 kgm) στις 7.500 στροφές/λεπτό. Η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου που εξασφαλίζει την χαμηλή κατανάλωση και τις υψηλές επιδόσεις. Τα χαρακτηριστικά αυτά συμπληρώνουν την εικόνα μιας άριστης και ευκολοδήγητης μοτοσυκλέτας για νεοεισερχόμενους ή έμπειρους μοτοσυκλετιστές.
Σύστημα εμπρός ανάρτησης: τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) διαμέτρου 41 mm, σύστημα πίσω ανάρτησης: διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα. Το Leoncino 250 διαθέτει επίσης εξαιρετικό σύστημα πέδησης, όπου το εμπρός φρένο έχει ένα υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 280 mm με ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων. Το πίσω φρένο έχει ένα υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 260 mm και ένα έμβολο. Φυσικά, διαθέτει και ABS.
Scooter Center - Benelli Leoncino 250

Κινητήρας

τύπος κινητήρα

Μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους.

κυβισμός

249 κ.εκ.

διαμέτρος x διαδρομή

72χιλ. Χ 61,2χιλ.

σχέση συμπίεσης

11,2:1

μέγιστη ισχύς

18 kw (24,5 PS) @ 9500 σ.α.λ

μέγιστη ροπή

21,0 Nm (2,1 kgm) @ 7500 σ.α.λ

σύστημα λίπανσης

Υγρό κάρτερ

τροφοδοσία

Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm

σύστημα ανάφλεξης

TLI

σύστημα εκκίνησης

Μίζα

πιστοποίηση

EURO 4

σύστημα μετάδοσης

Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων

Πλαίσιο

σκελετός

Χαλύβδινος σωλήνας

σύστημα εμπρός ανάρτησης

Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down)

διαδρομή εμπρός

125 mm

διαδρομή πίσω

51 mm. Διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα

εμπρός φρένο

Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 280 χιλ. & ABS

πίσω φρένο

Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 240 χιλ. & ABS

εμπρός ελαστικό

110/70-R17

πίσω ελαστικό

150/60-R17

Διαστάσεις

συνολικό μήκος

2.040 χιλ.

συνολικό πλάτος

840 χιλ.

συνολικό ύψος

1.115 χιλ.

ύψος σέλας

810χιλ.

μεταξόνιο

1.370 χιλ

ελάχιστη απόσταση από το έδαφος

170 χιλ.

βάρος

164 κιλά

χωρητικότητα δοχείου καυσίμου

12,5 L