Το Leoncino 250 είναι το νεότερο μοντέλο της οικογένειας Leoncino που απευθύνεται σε όσους θέλουν να συνδυάσουν την καθημερινή τους μετακίνηση με άφθονο στυλ και έντονη προσωπικότητα.
Η εμφάνιση του Leoncino 250 ακολουθεί την γραμμή των μεγαλύτερων Leoncino.
κινητήρας
Μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους.
κυβισμός
249 κ.εκ.
ισχύς
18 kw (24,5 PS) @ 9500 σ.α.λ
χρώμα
Λευκό, Κόκκινο, Γκρι Ματ
Το χωροδικτύωμα Trellis, το μοναδικής σχεδίασης ρεζερβουάρ, η κοφτή ουρά και ο πλευρικό λασπωτήρας συνδυάζονται αρμονικά με τον δυναμικό προβολέα, το ανεστραμμένο πιρούνι και τους δίσκους wave. To Leoncino 250 είναι η μοτοσυκλέτα που φέρνει τη διαχρονική γοητεία πιο κόντα.
Ο κινητήρας του Leoncino είναι 1-κύλινδρος, 4-χρονος, 4-βάλβιδος, υγρόψυκτος με δύο εκκεντροφόρους. Είναι ιδιαίτερα ελαστικός και προοδευτικός με εξαιρετική ανταπόκριση, μέγιστη ισχύ 24,5 PS (18kW) στις 9.500 στροφές/λεπτό και μέγιστη ροπή 21 Nm (2,1 kgm) στις 7.500 στροφές/λεπτό. Η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου που εξασφαλίζει την χαμηλή κατανάλωση και τις υψηλές επιδόσεις. Τα χαρακτηριστικά αυτά συμπληρώνουν την εικόνα μιας άριστης και ευκολοδήγητης μοτοσυκλέτας για νεοεισερχόμενους ή έμπειρους μοτοσυκλετιστές.
Σύστημα εμπρός ανάρτησης: τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) διαμέτρου 41 mm, σύστημα πίσω ανάρτησης: διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα. Το Leoncino 250 διαθέτει επίσης εξαιρετικό σύστημα πέδησης, όπου το εμπρός φρένο έχει ένα υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 280 mm με ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων. Το πίσω φρένο έχει ένα υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 260 mm και ένα έμβολο. Φυσικά, διαθέτει και ABS.
Κινητήρας
τύπος κινητήρα
Μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους.
κυβισμός
249 κ.εκ.
διαμέτρος x διαδρομή
72χιλ. Χ 61,2χιλ.
σχέση συμπίεσης
11,2:1
μέγιστη ισχύς
18 kw (24,5 PS) @ 9500 σ.α.λ
μέγιστη ροπή
21,0 Nm (2,1 kgm) @ 7500 σ.α.λ
σύστημα λίπανσης
Υγρό κάρτερ
τροφοδοσία
Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm
σύστημα ανάφλεξης
TLI
σύστημα εκκίνησης
Μίζα
πιστοποίηση
EURO 4
σύστημα μετάδοσης
Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων
Πλαίσιο
σκελετός
Χαλύβδινος σωλήνας
σύστημα εμπρός ανάρτησης
Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down)
διαδρομή εμπρός
125 mm
διαδρομή πίσω
51 mm. Διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα