Leoncino 500 Trail, η all terrain έκδοση της μοτοσικλέτας “θρύλου” του Πέζαρο!Μια δυναμική, πιο σπορ έκδοση, ειδικά σχεδιασμένη για απολαυστικές διαδρομές εντός και εκτός δρόμου!
Leoncino 500 Trail, η all terrain έκδοση της μοτοσικλέτας “θρύλου” του Πέζαρο!Μια δυναμική, πιο σπορ έκδοση, ειδικά σχεδιασμένη για απολαυστικές διαδρομές εντός και εκτός δρόμου!
κινητήρας
Δικύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους.
κυβισμός
499,6 κ.εκ.
ισχύς
35 kw (47,6 PS) @ 8500 σ.α.λ
χρώμα
Κόκκινο, Μαυρο, Πράσινο, Ασημί Ματ
Όπως και η κλασική έκδοση δρόμου του Leoncino, έτσι και η έκδοση Trail διαθέτει τον ίδιο 2-κύλινδρο, 4-χρονο, 4-βάλβιδο, υδρόψυκτο με δύο εκκεντροφόρους κινητήρα. Η Benelli υπογράφει αυτό το θρυλικό δίτροχο των 500cc. Αυτός ο ολοκαίνουργιος κινητήρας έχει απαλή επιτάχυνση με εξαιρετική ανταπόκριση, μέγιστη ισχύ 47,6 PS (35 kW) στις 8.500 στροφές/λεπτό και μέγιστη ροπή 46 Nm (4,6 kg) στις 6.000 στροφές/λεπτό. Η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου 37 mm, έχει υγρό συμπλέκτη και κιβώτιο 6-ταχυτήτων με σύστημα μετάδοσης μόνιμης εμπλοκής. Τα χαρακτηριστικά αυτά συμπληρώνουν την εικόνα ενός άριστου και εξελιγμένου τεχνολογικά συνόλου κινητήρα-μετάδοσης.
Σύστημα εμπρός ανάρτησης: τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) διαμέτρου 50 χιλιοστών με ρύθμιση απόσβεσης μεταφοράς, σύστημα πίσω ανάρτησης: διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο 55 χιλιοστών με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα. Το Leoncino διαθέτει επίσης εξαιρετικό σύστημα πέδησης. Εμπρός διαθέτει διπλό υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 320 mm με ακτινικές δαγκάνες και πίσω φέρει υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 260 mm και ABS.
Οι τροχοί έχουν ζάντες αλουμινίου, είναι 19″ μπροστά πίσω και φέρουν ελαστικά 110/80-R19 και 150/70-R17 αντίστοιχα.
Κινητήρας
τύπος κινητήρα
Δικύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους.
κυβισμός
499,6 κ.εκ.
διαμέτρος x διαδρομή
69χιλ. Χ 66,8χιλ.
σχέση συμπίεσης
11,5:1
μέγιστη ισχύς
35 kw (47,6 PS) @ 8500 σ.α.λ
μέγιστη ροπή
45,0 Nm (4,6 kgm) @ 4500 σ.α.λ
σύστημα λίπανσης
Υγρό κάρτερ
τροφοδοσία
Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm
σύστημα ανάφλεξης
TLI
σύστημα εκκίνησης
Μίζα
πιστοποίηση
EURO 5
σύστημα μετάδοσης
Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων. Αλυσίδα
Πλαίσιο
σκελετός
Χαλύβδινος σωλήνας
σύστημα εμπρός ανάρτησης
Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down)
διαδρομή εμπρός
125 mm
διαδρομή πίσω
51 mm. Διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα