Το Benelli TRK 502 είναι κατασκευασμένο σε ένα παραδοσιακό ατσάλινο πλαίσιο της εταιρίας, ο κινητήρας 500cc, είναι 2-κύλινδρος, 4-χρονος, υγρόψυκτος και δημιουργήθηκε από τη Benelli αποκλειστικά για τα τελευταία μοντέλα της.
Με design που ξυπνάει τη διάθεση για περιπέτεια, το ανανεωμένο TRK 502 είναι μια μοτοσικλέτα touring, ευέλικτη, που εξασφαλίζει μακρινές διαδρομές με άνεση για κάθε τύπο αναβάτη.
κινητήρας
Δικύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους.
κυβισμός
499,6 κ.εκ.
ισχύς
35 kw (47,6 PS) @ 8500 σ.α.λ
χρώμα
Λευκό, Μπλε, Γκρι
Το Benelli TRK 502 είναι κατασκευασμένο σε ένα παραδοσιακό ατσάλινο πλαίσιο της εταιρίας, ο κινητήρας 500cc, είναι 2-κύλινδρος, 4-χρονος, υγρόψυκτος και δημιουργήθηκε από τη Benelli αποκλειστικά για τα τελευταία μοντέλα της.
Το περιπετειώδες και εκφραστικό TRK 502 προκαλεί έκπληξη με την πρώτη ματιά, χάρη στο τεράστιο ντεπόζιτο, που παρέχει χωρητικότητα καυσίμου 20 λίτρων, τον led προβολέα με τον συναρπαστικό σχεδιασμό και το μπροστινό φτερό που κλέβει τις εντυπώσεις.
Τέλος, η ανανεωμένη έκδοση του 2020, φέρει νέο ρυθμιζόμενο τιμόνι με ρυθμιζόμενες μανέτες και φωτιζόμενους διακόπτες, νέα γραφικά, ολοκαίνουργια grip και καθρέφτες που φέρουν το λογότυπο της Benelli. Η επανασχεδιασμένη θέση οδήγησης, σε συνδυασμό με το αεροδυναμικό φέρινγκ, τη ζελατίνα και τις “χούφτες” που υπάρχουν στον στάνταρ εξοπλισμό εξασφαλίζουν μια μοναδικής άνεσης οδηγική εμπειρία σε αναβάτη και συνεπιβάτη!
Κινητήρας
τύπος κινητήρα
Δικύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους.
κυβισμός
499,6 κ.εκ.
διαμέτρος x διαδρομή
69χιλ. Χ 66,8χιλ.
σχέση συμπίεσης
11,5:1
μέγιστη ισχύς
35 kw (47,6 PS) @ 8500 σ.α.λ
μέγιστη ροπή
46,0 Nm (4,6 kgm) @ 6000 σ.α.λ
σύστημα λίπανσης
Υγρό κάρτερ
τροφοδοσία
Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm
σύστημα ανάφλεξης
TLI
σύστημα εκκίνησης
Μίζα
πιστοποίηση
EURO 5
σύστημα μετάδοσης
Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων. Αλυσίδα
Πλαίσιο
σκελετός
Χαλύβδινος σωλήνας
σύστημα εμπρός ανάρτησης
Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down)
διαδρομή εμπρός
145 mm
διαδρομή πίσω
45 mm. Διαγώνιο αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα