TRK 251

Τώρα είναι η σειρά σου!

Με το TRK 251 η καθημερινή μετακίνηση γίνεται μια ευχάριστη περιπέτεια! Από την κίνηση της πόλης ή τον ανοικτό δρόμο έως και τις μικρές εξορμήσεις στη φύση!
Με το TRK 251 η καθημερινή μετακίνηση γίνεται μια ευχάριστη περιπέτεια! Από την κίνηση της πόλης ή τον ανοικτό δρόμο έως και τις μικρές εξορμήσεις στη φύση!

κινητήρας

Μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους.

κυβισμός

249,2 κ.εκ.

ισχύς

19 kw (25,8 PS) @ 9250 σ.α.λ

χρώμα

Λευκό, Μαύρο, Γκρι
Το ολοκαίνουργιο TRK 251 είναι το νέο adventure μοντέλο της Benelli. Είναι η μοτοσυκλέτα που φέρνει την περιπέτεια πιο κοντά στους νεαρούς αναβάτες που διαθέτουν άδεια οδήγησης Α2, αλλά και τους πιο έμπειρους που αναζητούν τον ιδανικό συνδυασμό ευελιξίας και αξιοπιστίας στην πόλη με την δυνατότητα αποδράσεων και στην ύπαιθρο.
Το TRK 251 είναι κατασκευασμένο σε ένα παραδοσιακό ατσάλινο πλαίσιο της Benelli, ο κινητήρας της είναι 1-κύλινδρος, 4-χρονος, υδρόψυκτος, είναι 249cc. Έχει ηλεκτρονικό ψεκασμό, σύστημα χρονισμού με δύο εκκεντροφόρους και 4 βαλβίδες . Η μέγιστη ισχύς είναι 24,5 PS (18 kW) στις 9.500 στροφές/λεπτό και η μέγιστη ροπή είναι 21 Nm (2,1 kgm) στις 7.500 στροφές/λεπτό, για εξαιρετική απόκριση σε κάθε πρόκληση. Το κιβώτιο 6 ταχυτήτων ελέγχεται από υγρό, πολύδισκο μηχανικό συμπλέκτη που παρέχει εύκολο έλεγχο.
Η ανάρτηση προσφέρει μέγιστη άνεση για τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη, χάρη σε ένα τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) διαμέτρου 41 χιλιοστών και 120 χιλιοστών διαδρομής καθώς και σε ένα διαγώνιας τοποθέτησης αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προ φόρτιση ελατηρίου (ριμπάουντ) & Swing βραχίονα. Οι τροχοί είναι 17″ και κατασκευασμένοι από κράμα αλουμινίου. Τα ελαστικά που φέρει είναι Metzeler Sportec M5 Interact 110/70-17 και 150/60-17.
Scooter Center - Benelli TRK 251

Κινητήρας

τύπος κινητήρα

Μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους.

κυβισμός

249,2 κ.εκ.

διαμέτρος x διαδρομή

71χιλ. Χ 61,2χιλ.

σχέση συμπίεσης

11,2:1

μέγιστη ισχύς

19 kw (25,8 PS) @ 9250 σ.α.λ

μέγιστη ροπή

21,1 Nm (2,15 kgm) @ 8000 σ.α.λ

σύστημα λίπανσης

Υγρό κάρτερ

τροφοδοσία

Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου

σύστημα ανάφλεξης

TLI

σύστημα εκκίνησης

Μίζα

πιστοποίηση

EURO 5

σύστημα μετάδοσης

Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων. Τελική Μετάδοση Αλυσίδα

Πλαίσιο

σκελετός

Χαλύβδινος σωλήνας

σύστημα εμπρός ανάρτησης

Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down)

διαδρομή εμπρός

120 mm

διαδρομή πίσω

41 mm. Διαγώνιο αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα

εμπρός φρένο

Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 280 χιλ. & ABS

πίσω φρένο

Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 240 χιλ. & ABS

εμπρός ελαστικό

110/70-ZR17

πίσω ελαστικό

150/60-ZR17

Διαστάσεις

συνολικό μήκος

2.100 χιλ.

συνολικό πλάτος

840 χιλ.

συνολικό ύψος

1.320 χιλ.

ύψος σέλας

835 χιλ.

μεταξόνιο

1.380 χιλ.

ελάχιστη απόσταση από το έδαφος

200 χιλ.

βάρος

153 κιλά

χωρητικότητα δοχείου καυσίμου

17,0 L

Κλείστε ραντεβού με το συνεργείο μας

Πληκτρολογήστε τα στοιχεία σας, την μάρκα της μοτοσυκλέτας σας, την ημέρα, την ώρα και το μήνυμα με την περιγραφή της βλάβης που αντιμετωπίζετε.

Αν θέλετε προαιρετικό service και δεν αντιμετωπίζετε κάποιο συγκεκριμένο πρόβλημα, αφήστε το πεδίο “Μήνυμα” κενό.